Orjinal Mesajı Yazan: DeNiZ
makaay ve diğer arkadaşın dediği gibi diildir umarım..
reklam olsa da nolcak ki? sonuçta yapabiliyorlarsa helal olsun..ii yapmışlar...eer reklam değilse şu werazpelat mıydı neydi orayı da halletsinler...
OnLar o kadar iyi olsaydı domaini almazlardı el emeği göz nuru yaparlardı.:D:D
sahte kredi kartı ile domain satıp alıp sonra indexlemek erkekliğe sığmaz..
Reklam için yaptıkları kesin bende yeni öğrendim domainlere whois çektim
bunlarda dıgıtal angels ve cw ye özenti piyasada adam kalmadı yazıklar olsun,herkes milleti kandırmanın derdinde..