CrossOver pc:age of empires3:) ps2:san andreas xbox:fifa street game cube: pokemon falandır herhalde:D atari:mario zhuahuah:D
Hami(10) Orjinal Mesajı Yazan: militan pc:age of empires3:) ps2:san andreas xbox:fifa street game cube: pokemon falandır herhalde:D atari:mario zhuahuah:D age of 3 çıktımı ya nerden aldn:)
WaRCrafT pc:warcraft3 ps2:devil may cry 3(100 tavsiye harika bişi) xbox:hiç oynamadım dorusu ateri:contra ps1:tomb raider 4 ateri salonları konsol tipi:street fighter cep telefonu:splinter cell
Witch-King tabiki age of empires 3 çıkmadı çıkacak arkadaşım sen herhalde başka oyunlarla karıştırıyorsun bafy
bandobras age of çıktımı :cokkomik: PC:Splinter Cell 3 PS2:Gta SA Simdi bunlar ancak benim en çok oynadığım PES4 PS1:Silent Hill 1 Xbox:Halo2 PSP:This is football 2005 (zaten çok oyun çıkmadı) N-Gage:Spiderman 2 bUnlar ancak kasıma doğru pc=PEs5