Hami(10) oyunlar bölüme açsaydın ya bunu. neyse taşınır zaten ben söyliyim sana bence. pc için:splinter cell caos theory şu an bence ama yazın FEAR olabilir ps 2 için:GTA:San Andreas. x-box için: Halo2 ngage için: fifa 2005:)
masterran Orjinal Mesajı Yazan: SoniC sims 2'yi unutmayın beyler nerde var eşi :) oy oy oy hiç söyleme....eşi olmadığı için sömürdükçe sömürüyolar zaten ek paketti şuydu buydu, yenilik yapmadan yenisini sürüyolar...hiç söyleme onu bana...
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: masterran oy oy oy hiç söyleme....eşi olmadığı için sömürdükçe sömürüyolar zaten ek paketti şuydu buydu, yenilik yapmadan yenisini sürüyolar...hiç söyleme onu bana... bence dünyada yapılmış en "zor" ve iyi oyun..sizi bilmem