#11 Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip Aksine logolar mükemmel bence... Tam istediğim gibi. Üstelik formalardaki dalgalanmalar gerçekçiliği fazlasıyla yansıtmış. Bugüne kadarki standartlardan farklı bir çalışma yapılmış. :applause: evet bencede.. dalgalanmalar cok iyi yapilmis.. bu arada bu templateler'i evo-web de MiRust diye biri yapmis.. ve bu eleman dalgalanmadan öte birde logolari da ayni sekil deforme etmis (oyunda süper duruyor bu arada).. misal Arsenal formasini ne hale getirmis :D http://img69.exs.cx/img69/369/arsenal34mr.png veya real madrid :eek: http://img136.exs.cx/img136/4813/realmadrid37bt.png :D
kcin Allahallaaah çok ilginç ya insanlar biliyo ve sanki inatmış gibi anlatmıyo,anlamadım bu nası iştir!! anca yorum yapın!!!
SonKatip Çok güzel yaa formalar. Daha dün bu logoların formalardaki dalgalanmalara göe deforme edilerek gerçekçiliğin arttırılabileceğini söylemiştim, arkadaş bugün patlatmış bombayı. Bravo tekrar. Ama templateleri çizen MiRust denen şahsiyetde iyi iş çıkarmış gerçekten... :)
#11 Orjinal Mesajı Yazan: Sarpus ibo bn evo-webte o template ile yapıln formanın syfasını bulamdım link werirsen sevinirim!!! http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=21076 -üye olman gerekiyor.. Forma nasil import ederim sorularina sanirim Dökümanlar bölümünde cevap var.. http://www.soccercenter.net/SoccerCenter.net.php?page=pes/dokumanlar&eylem=dokumangoster&dokumanid=6
by_samet beyler ben bmp çeviremedim bende image optimizer var ama o programda resimlerin bmp çevrilmesi yok sadece jpg png gif var
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: by_samet beyler ben bmp çeviremedim bende image optimizer var ama o programda resimlerin bmp çevrilmesi yok sadece jpg png gif var Yaw resmi paintte açacaksın.Hiç bir deişiklik yapmadan farklı kaydet diyeceksin ve bmp olarak kaydediceksin...bu kadar :kavga:
RubenMartin Arkadaşlar gs forması için 198 diye dosya açtım uni nin içine 2 formayıda attım. Fakat oyunda formalar gözükmüyor... Şeffaf yani.. Yardım pls...
gkanwe Beyler WE PES Graphic Studio u indi rin onla yapın.2 dk nızı almaz bmp ye cevirmek içinde ya photoshop yada acd see kullanın formaları kaydetmeden önce 8bpp 256 color yani yapmalısınız. bu kdar
gkanwe Bu arada beyler yaptığım diğer forma top kale ağları taraftar pankartlarını vs. vs. vs seyleride yakında yayınlıyacam.Ondan WE PES Graphic Studio yu kullanmanız en iyisi olur. :type:
gkanwe Tabiki ağların rengi değişecek.Kare ve beşgen forma var dünya üzerinde zaten. Ben sadece kare olanla :type:
#11 Orjinal Mesajı Yazan: by_samet beyler third forma için adını ne koyucağız farketmez. ne koyarsan koy.