Ya ben burdan diresk "save as"le bilgisayarıma kaydettim. Sonra oyun dosyasının içinde kitserver'a ordan da formaların olduğu klasöre gidip, galatasarayın eski dosyalarıyla bu yenileri değişitirdim olmadı. Kitserver'ı baştan kurdum öyle denedim yine olmadı? Neyi eksik ya da yanlış yapıyorum bilen biri söylesin lütfen...