Orjinal Mesajı Yazan: eminabi3
arkadaşım öle hakaret etme bana göre bütün siteler böle iş yapıyor. sen scn ak sütmü sanıyon onlarında yaptığı vardır ufak tefek her site yapar.
ithalat/ihracat hesabı düşün. :lol:
birşey yazacakken iki kere düşünmek lazım. onlarında yaptığı vardır diyorsun. sözü geçen şey emek hırsızlığıdır. alın teri çalmadır.
hiçbir site şu dosya bizim fikrimizdi siz aldınız veya bu dosya bizimdi siz yayınlıyordunuz diyemez çünkü böyle bir olay yok.
yani ağzınızdan çıkanı kulağınız duysunun başka bir versiyonu olarak, neler yazdığınızı gözünüz görsün diyeceğim senin yazdığın bu cümlelere karşın.
bizi başkalarıyla karıştırmayın !!!!!!!
Sadece Türkçe yama hakkındaki görüşlerinizi belirtin...