Orjinal Mesajı Yazan: pir@t€
coq saollll.....
bizde sonuna kadr gidecezzz (yani sahsen ben bırakmaı dusunmuorm dier arkdslarda dewm ederlerse en kısa zamnda bitirirz insallahh)
Bende maalesef elimde olmayan nedenlerden dolayı ayrıldım.Yine de sizi destekliyeceğim ve yardım edeceğim.
Şimdi,kadroları yazmak isteyen birisi varmı?Teknik çok basit.Öncelikle www.tff.org.tr adresinden 1.lig takımlarının kadrolarına giriyoruz.Kadroları kağıda geçiriyoruz.Bazı admları gönderiyor,yeni adamlar alıyoruz.