Orjinal Mesajı Yazan: tribianni
Başka bi siteden.Yalnız onlar başka sitelerden olucak.Çünkü,kaliteli bi yama olmasını istiyorum.Biraz mix patch gibi olabilir ama emin olun ki çok kaliteli olacak.
Bide bi sorum var.Diyelim yamayı bitirdik.Zannediyorsam grafiksel içerik için 0_text.afs'yi yamaya koymam gerek.Ama 0_text.afsnin boyutu 200 küsür mb.O dosyayı nasıl uygun bi boyutta koyabilirim?
Cevabı tahmin etmiştim doğrusu sole bişey diim size şimdi bernabeu stadını ilk yapan zannedersem ariel santarelli die birisi cou kişi tanır en ii patchmakerlardan biri (Bizimkiler de cok ii bu arada) şimdi adamın sitedeki yamalardan birinde kendi stadının izinsiz alınması hiç de hosuna gitmez eer gorurse yani bence kotu olur siz bence dier sitelerden toplayacağınız patchler için sahiplerine mail atın ve izin alın ve izin aldığınız taktirde kullanın derim bu benim fikrim sonucta soccercenter dan kimseye zarar gelsin istemem
0_text.Afs boyutuna gelince onu siteye koymak zor zaten onu upload edene kadar pcnin 24 saat acık kalması gerekir zaten yapacaınız patch i bolumlere ayırıp upload edeceksiniz ve boyut olarak benim tahminim en fazla 100 mb filan olur tabi siz daha ii bilirsiniz ama bolumlere bolun ve upload edin siteye hem cekmesi rahat olur cunku direk afs yi cekmek istemeyenler olur sadece yamanın bazı kısımlarını kullanmak isteyenler olur o acıdan
Basarılar .....