1- Kopya oyundan dolayı olabilir.
2- Yine bu yüzden oyununun bozuk olma ihtimali var.
3- Windows MSInstaller dosyaların bozulmuş olabilir.
4- Windows ME kullanma sakın tarihin en sorunlu Windows'u. Makinen zorlanıyorsa 98, kaldırırsa (SWAT 4 oynayacağına göre kaldırır) XP kullan. Hatta MS-DOS 6.2 kullan daha iyi:D. Mesajı da screenshot yapıp koyarsan insanlar daha rahat yardım edebilir.