[BIA]ASLAN :) gerçeği kaç mb demosunu oynadım takım arkadaşlarına emir felan vermek gerçekten güzel :) :type:
orkunbjk muhteşem bir oyun. gerçekçi oynanış ve stratejik FPS'yi seviyorsanız, SWAT4 tam size göre. Not: Düşük sistemlerde de bile kabul edilir bir hızda çalışıyor.
Dabulu swat3 ü önceleri baya oynamıştım swat4 üde merak ettim şimdi bakalım o nasıl bir oyun çıkacak.
goti ful versiyonu nerden indircez biri özelmsg ile anlatsın şu olayı yaw bizim burada korsan olayına darbe vurulmuş orjinalde bulmakzor indirelim bari
orkunbjk oyunun online modunda kim hangi takımda zor belli oluyor o yüzden millet takım arkadaşını vuruyo yanlışlıkla.
CANARY 54 Bu aralar bendede hastalık yaptı red team bang bang clear komut vermeye hasta oluyorum go gogogo
Bule Evet bende severim böyle oyunları. Grafiklerde muhteşem zaten. Üşenmeyip unutmazsam bu oyunu en yakın zamanda almayı planlıyorum.
Elensar77 Arkadaslar oyunu yeni aldım ama ilk bolümü bi türlü gecemiyorum ne yapmam lazım,gereken gorev de secure MAC-10
WaRCrafT kardeş bi oda var tam hatırlamıyorum nersi ama bi adam öldürüyosun onun elindede mac var f e bas mac e doğru yönelip tamamdır.