Orjinal Mesajı Yazan: J_Carew23
Beyler. Ben pes4 çıktı çıkalı şu de kuip'i İnönüye benzetme işini hala anlayamadım. Neresini benzetiyosunuz ya. Ne alakası var? Bence eğer oyunda benzeyen bi stad varsa o da nou camp'tır. Ve bende böle düşünerek nou camp'ı inönüye editledim. İsterseniz yayınlayabilirim.
Güldrme dostum nou campın neyi inonuye benzio ya . pes4 de inonuye benzeyen hiçbir stad yoktur kısacası ama fantasy olarak yayınlanabilir.
sende yapmısın nou campı tmm bravo .zaten yayınlamıstım yanlıs hatırlamıyosam.
bu de kuip in inonuye benzetme işi sadece kale arkaları içindir zaten dier yerleini kimse inonuye benzetmio.Ne istenirse o yapılıo yani.3d edileme olsaydı yapılamıcak stad yoktu belki de.