Arkadaşlar öncelikle hepinizden özür diliyorm san siro yu bugun upload edecektim ama bugun gercekten de koca bir penisilin iğnesi yemiş bi insanın halini dusunun yani mumkun olmadı ama birazdan bugune kadar yapmış olduğum stadları upload edeceğim sansiro hariç koydum rapidshare ' e upload oluyo bitince link gelcek 10mb kadar bişi zaten
İnonu stadı derken tardini gercekten de benzemio biliorum ama de kuip de sadece kale arkaları benziyo stadların 3d modellemelerini deiştiremediim için sadece editleyebiliyorum ama deişik onerileri olan arkadaslar olursa bi çaresine bakarız
Yorumlarınız için teşekkurler