:cool: Arkadaşlar toplam 1.8 mb falan dosya içerisinde adx dosyaları var
yalnız bazılarında çalışmıyor olmasına üzüldüm .ben patchmaker falan diilim.sadece ses üzerindeki tecrübelerimi yansıttım çalışmama.
ayrıca dkz stüdyoyla falan açın demedim ki ben hiç biryerde .nasıl yapılacağı BENİ OKU dosyasında abartılı olarak anlatılıyor zaten.
şimdi nasıl yapılacağına gelince ,bazı arkadaşlar yaptıkları ses çalışmalarını dkz stüdyoda patch haline getirmişler.banada söyleyin dedim yardımcı olan çıkmadı.
ben evde yaptığım bu çalışmayı afs explorerde(ayrıntılı olarak anlatmıştım zate)
import patch dedim ve dosyayı seçtim oldu.
ha birde bende scs grand patch yüklü belki sizde çalışmama sebebi bu olabilir.
bence scn patchi yükleyin ve deneyin.zaten ses dosyalarının sırası falan da wolfun patchi yüklü olanlarda karışmış olabilir.
ne bileyim arkadaşlar deneyin işte..ha eğer sağlam biçimde nasıl patch yapabileceğimi(dkz falan)anlatan olursa o şekilde yapıp sunabilirim sizlere...
umarım herkeste çalışır..
saygılar..... :cool: