Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash
yani demek istediğin sadece sımaçı için nba gitmesi mi eğer onu demek istiyorsan saçmalık nba de hareketli sımaç vurmayan kimse yok earl boykins bile vuruyor sımaç yani tek sımaçı içinse oooo
benim demek istediğim Ersan yetenekli ve geleceği çok parlak bir oyuncu olduğudur.Diğer arkadaşlar sanki çok kötü oyuncuymuş gibi bahsettilerde,ayrıca sadece smaç değil daha bir çok yeteneklere sahip bi oyuncu.Üstelik bileğinden 2 defa çok ciddi bi ameliyat geçirdi.Buna rağmen Ülker de oynayabiliyor.Helal olsun