Orjinal Mesajı Yazan: legendeleven
ya ama sende beğenmiyosun istesem düzeltirim ama o kadar olur sen maç oynarken napcan ki demirleri.gözükmez bile
İyi,sen yerinde saymaya devam et.Eğer bişeyi mükemmel yapmak istiyosan en küçük ayrıntıya bile dikkat etmen gerekir.Ha,ben zevkine yapıyorum diyosan o zaman sen haklısın.