legendeleven işte Şükrü Saraçoğlu screenları beğenirseniz yayınlıcam linki koycam....eleştirilerini ve yorumlarınızı bekliyorum
SonKatip Bence saraçoğlu güzel ama eksikleri de yok değil. Bana kalırsa sadece tribünleri sarı-laciverte boyamakla yetinme, bütün pankartlar, reklam tabelaları, kale ağları, yedek kulübeleri, stad demirlerini v.s. v.s. herşeyi elden geçir. Stadın bütün havasını değiştirebilirsen başarıyı tam anlamıyla yakalamış olursun. O zaman gerçekten çok daha kaliteli stadlar ortaya çıktığını göreceksin. Başarılarının devamı dileklerimle... :)
ç@rşı_kartalı ya arkadaslar stad mukemel,bi kac eksik haric stad gercekten super,bence biran once yayinla,eksikler ikinci verziyonda tamamlanir. :applause: ben bi bjk'li olarak cok umrendim,aceba nezaman biri cikipta guzel bi inonu stadi yapar.
Joetri Daha iyi de msnde dediğim şeylerin bazılarını yapmamışsın. 1-)Çim rengini koyulaştırmalısın. 2-)En tepedeki demirleri beyaza boyamalısın. 3-)Tribün renkleri için daha canlı sarı ve lacivert kullanmalısın.
ortansevin gayet güzel olmuş eline sağlık yanlız yapabilirsen bi düzeltme isticem,stadyum catısı krem ile beyaz arası orjinalinde onuda düzeltirsen daha gercekçi olur .. :)
David_Beckham Orjinal Mesajı Yazan: ali23588 David_Beckham o zaman sen yapta görelim adamın hevesini kırmasını nasılda biliyorsunuz Zaten bence demiştim oda bir öneriydi daha çok çalışması içindi...Adamın hevesini falan kırmıyorum legendelven gerçekten iyi stad yapıyor..Ama ben onu beğenmemiştim..Benim yaptıklarımı yayınlasamda sen legendelveninki daha iyi diyeceğini biliyorum boşuna da olay çıkartma