erelfb Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) şükrü saraçoğlunu yapmam ............... istesen yapabilirmisin :D
cihanpgs AFS,DEN O_TEX,İ AÇIP YAPARSIN...DOSYALARI SAĞ tıklayıp import ediceksin... http://rapidshare.de/files/1114932/cihan.rar.rar.html
serkann şükrü saraçoğlu yapılmıştı http://www.soccercenter.net/SoccerCenter.net.php?page=pes/dosyalar&eylem=dosyagoster&dosyaid=99
serkann stadı ekleyince formalarda aktive olmıcak onu o kendi için yapmış stadı eklesen bile senin eski formaların aktive olacaktır. :D :D :D
Mc.Speedy KARDEŞ LER ANLAMIYORMUSUNUZ YADA ANLAMAK MI İSTEMİYORSUNUZ BEN BU STADI ÖZEL OLARAK KENDİMİZ İÇİN KISA ZAMANDA YAPTIM FORMALAR FELAN UYDURMA SAHAYA UYGUN OLSUN DİYE STAD FELAN DA UYDURMA .....