Mc.Speedy SERKANLA TASARLADIĞIMIZ STADYUMU DÜN YAPTIM.... UMARIM BEĞENİRSİNİZ.......İLK STAD ÇALIŞMAM ÖBÜRLERİ UMARIM DAHA İİ OLCAK..... 5 DK KAYA LINK VERCEM............
Mc.Speedy http://rapidshare.de/files/1112488/SERKAN_SAM__YEN.rar.html BUYRUN LİNK....GÜLE GÜLE KULLANIN....
Mc.Speedy bide stada uygun olsun diye gs nin 2 100.yıl formasına yazı felan ekledim umarım beğenirsiniz işte:.....link:..... http://rapidshare.de/files/1112536/FORMA.rar.html
serkann arkadaşlar bunu kendimiz için yapmıştık o nedenden her yerde serkan ve sami yazıyo ama biz sizlerlede paylaşmak istedik
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: erelfb stad saraçoğluna benziyo :D Valla Yaww, Kusura bakma serkan kardes begenmedim, ama emege saygi ;)
serkann Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX Valla Yaww, Kusura bakma serkan kardes begenmedim, ama emege saygi ;) görüşün için saol ama biz bunu kendimiz için yaptık ve sizlerle paylaştık.kendimiz için yaptığımız içinde özelmedik bu nedendendir sanırım.. görüşünüze saygım sonsuz :icelim: ;)
Mc.Speedy KARDEŞ STADI BEN YAPTIM İLK STADIM 2. 3. 4.LER GÜZEL OLCAK AMA BU DA İİ GALİBA...BANA GÖRE.......SERKAN & CİHAN & HASAN SAS (11) AYRILMAZ ÜÇLÜ