oyun tek kelimeyle süper.. oynadigim ve bitirdigim en iyi oyunlardan birisiydi..
oyunun bazi seyleri gercekci degil; yani neredeyse girdiginiz her evin lambalari sönük, belki bi iki tanesi acik okadar.. oyuna bakilirsa, millet resmen ailece karanlikta yasiyor..