pes 5 de voleler kesinlikle daha kolay olmali.. pes3 deki voleleri özledim valla..
yeni sut ve vole animasyonlari eklenmeli
calim atma oyuncudan oyuncuya degisik zorlukta olmali
orta yaparken top direk adamin kafasina gitmemeli.. top adami degil, adam topu bulmali.. sadece ortalarda degil, her türlü pozisyonda..
uzaktan sut atildiginda top balon gibi yükselmemeli herzaman..
kosma / top calma / kafa vurma gibi animasyonlari oyuncudan oyuncuya degismeli..
daha cok özel haraket eklenmeli.. ronaldinho veya ilhan haraketleri gibi misal..
ayaginin disiyla atilan paslar azalmali.. herkes umit ozat gibi oynamaz..
gol tekrarlari daha uzun olmali
kamera acilari daha iyi olmali
oyundan sonraki highlights bölümü ayni replay gibi hafizaya alinmali..
mac bitiminde "macin adami" secilmeli
seyircilerin sesleri daha iyi olmali.. hep ayni gol sesleri olmamali..
fauller pes4 deki kadar cok olmamali..
yan hakemler gözükmeli
tac atarken veya faul kullanirken siyah ekran cikmamali.. yani oyuncu gidip getirdigi topu noktaya koyup gerilmeli.. icabinda fauller hizli kullanilmali (kontra ataklarda)
kaleciler düzeltilmeli
bilgisayara karsi oynarken, kudurmuscasina rakibe giren oyuncular azaltilmali..
oyun hizi biraz düsürtülmeli..
arapaslari zorlastirilmali..
iyi ve kötü takim arasindaki fark sadece kosma hizi olmamali.. takim oyunu gibi faktörlerde büyük rol oynamali..
oyuncu sakatlandiginda oyun devam etmeli taki top taca cikana kadar.. veya bilerek taca atildiginda rakip ayni centilmenlikte topu geri vermeli..
yan hakem yakin oldugu pozisyonlarda faullere müdehale etmeli.. bayragini kaldirip hakemi uyarmali..
güzel pozisyonlardan sonra otomatik tekrari gösterilmeli (daha önce yasanan pozisyonlar atlanmamali..)
bu tekrarlarda cesitli kamera acilari kullanmali. pes4 deki gibi olmamali..
sadece gol tehlikeleri degil, güzel paslar, calimlar da tekrar gösterilmeli..
her takima ait taraftar sesleri olmali..
pes4 kadar gec cikmamali :D