Benim beklediklerim;
1. Türkiye Ligi (Çok zor olsa bile kötü olur)
2. Yan hakemler olmalı
3. Hakemler hatalı ofsayt vermeli ve oyunda o pozisyonu tekrar göstermeli
4. Kaleciler artık çok daha gerçekçi kurtarışlar yapmalı
5. Futbolcu ya sürttüğümüz zaman çok çabuk dengesi bozuluyo ki defansın arkasına atılan toplarda bu olay çok olunca insan oyundan soğuyor
6. Futbolcuların saçları belirgin şekilde sallanmalı
7. Hakemler düdük çalarken koşarak o bölgeye gelmeli
8. Pes 3 de direk sesi çok güzeldi. Pes4 de çok kötü hatta yok. PEs5 de daha iyi olmalı
9. Futbolcular birbirlerini belirgin şekilde çekmeli
10. Lig modunda transfer olmalı
11. Futbolcuların bazen topa vurma şekilleri anormal derecede kötü daha klas daha güzel vuruş teknikleri olmalı (Frikikte vurdukları tarzda)
12.........................................
Sizde ekleyin
12.