Valla herkes foto montaj filan demiş ama tamam hayvandanda okadar kan çıkmasın yalnız gidipte o kana pembe dediniz ya ona şaşırdım .Farkındaysanız fotoğraf makina yakından flaşlı çekiyo ve flaş yüzünden kanı kıpkrımızı göremezsiniz zaten ordaki hayvanda geyik sanırmı toynaklarından anladım :)
Bana bakın resmin şurasında foto montoj olduğu çok bariz diyin "ehehe abi okadar kan çıkarmı abi yea" demeyin bence olur olur belki cam parçaları şoförun boğazını filan kesti :)