dRaGaO ! Yabancı bi forumda gördüm bir yerde bir kaza olmuş tanımlanamayan bir hayvandan bu kadar kan çıkması doğal olabilir mi acaba? Nedir bu hayvan sizce? http://www.pbnation.com/showthread.php?s=&threadid=777869
cracks ya anlamıorum.nası şunu düşünemiosunuz bu konuyu açarken.köpekmi sürüodu arabayı.gaz pedalının ordaki biraları köpekmi içiodu.tabiki bi insan:D YARISI KÖPEKTEN yarısı insandan.
dRaGaO ! Ben zaten tamamen hayvandan demedim ki! Hayvandan bu kadar kan çıkması doğal mı dedim tabii insanda var yanlış anlamışsın. Bu arada o köpek mi?
cracks Orjinal Mesajı Yazan: dRaGaO ! Ben zaten tamamen hayvandan demedim ki! Hayvandan bu kadar kan çıkması doğal mı dedim tabii insanda var yanlış anlamışsın. Bu arada o köpek mi? onuda belirtmen lazım ozaman.evet o hayvanda köpek
Zombie Valla köpekmi ceylanmı geyikmi ne bilmem ama farkındaysanız hayvan 2 ye ayrılmış dolayısı ile okadar kan çıkması pekde anormal değil ki sürücüde o kanlara yardımcı olmuştur bende hayvanın iç oganlarımı ne var arabada okadar kan çıkabilir .
Aricci bir insanin vucudunda ortalama kac litre kan vardi unuttum ama...baya bir vardi..yani hayvanlarda az daha dusuktur ama..bana biraz abartili geldi fotrograf..
HellscreaM yaa sürücü koltuguna bakıp herseyin fotomontajdan ibaret oldugunu anlayabilisin yahu uzatmaya gerek yok...
ForzAslan Koptum valla :) Arabanın içine döktükleri kırmızı sıvıların pet şişelerini arabada mı unutmuşlar nedir :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: ForzAslan Koptum valla :) Arabanın içine döktükleri kırmızı sıvıların pet şişelerini arabada mı unutmuşlar nedir :D kardeş onlar içki şişeleri
Pizarro ohaaaaa bu fotoraflar ne be :D zuhaha o sürücü koltuğundan çekilmiş resimler beni bitirde :D:D bence bariz fotomontaj
SuperBamm abi kanın pembe olması normaldir. temiz kan kıpkırmızıdır. ama toplardamar falan kesilirse kirli kan FIŞKIRIR. olabilir ama bi insanda 2 lt kan var. (Bunu bulmak çok kolay bi insanda 8 ünite kan var bir ünite =250 ml kan) her neyse bu kadar kan çıkması anormal...