legendeleven abi yamayı ennio tardini üzerine yapmışsın o da fazla benzemiyo inönüye sadece koltukların rengini falan deiştirmişsin.başka deişiklikde olabilir.basit olmuş.inönü ye benzewyen stad yok maalsef pes de