blind guardian benim için sınavlar bittiğinde okullar kapanmış demektir. Devamsızlık sorunu da yok zaten sınavlar bitti mi ver elini internet cafe :D
fblimaniac ya işte bizim sorunumuz o devamsızlık şu an rapor almaya kasıyorum kalmış öss'ye 69 gün geçen bi mat sınavına girdim öss'le alakası yok türev-integral 30 aldım ve hiç sallamadım artık okula gitmeyecem çok mutluyum...
10 numara ARKADAŞLAR EĞER BENİM GİBİ SİZLER DE İZMİR' DE OTURUYORSANIZ OKULLAR 16/5/2005 'TE KAPANIYOR. BUNUN NEDENİ İSE ÜNİVERSİTE OLİMPİYATLARI.NE ALAKA BEN DE BİLMİYORUM AMA BU YÜZDEN. EEEEE .:SMYRNA:.LI OLMAK GÜZEL ŞEY.
ASLAN Benim için eğer sınavlar bittiyse okulda bitmiş demektir :D Yarın öğlen 12:10 geçe bütün sınavlarım bitiyor ve 75 günlük tatil maratonu başlıyor zorlu okul maratonunun ilk ayağını tamamlamış oluyorum(lise hazırlık :) )