HellscreaM Orjinal Mesajı Yazan: frankly kaçtasın hellscream? Lİse 2 biliyorum daha onumde bir sene var ama olsun bu sene için sayacaz...
dieforyouGS 10 haziranda kapanıyor.yani sadece 71 günümüz var.ama lbiz yani lise2ler sevinmesin dershaneye gidceklerse.benim bu sene sadece 1 ay tatilim var malesef sonrası hep dershanede geçecek.:(
SuperBamm abi adalatsizlik olur biz 1 hafta fazladan gittik. Bizim alnımızda enayi mi yazıyor? :D Neyse kar tatilinden dolayı okul uzatılmayacaksa İstanbullu arkadaşların bu muzafferiyetini kutlarım :D:D bizim buraya kar yağmıyo ki ehuehe
Pizarro zuhahaha walla benimde 1 aydan az açıkcası bu sene kalıcaz bütünlemeye falan geliriz herhalde okula beyler üniformayla falan mı gelcez okula ?????
smallmad Orjinal Mesajı Yazan: fevzi arkadaşlar size yazık bizim okullar izmirde sizden 15 gün önce kapancak:D yok öyle bişey iptal oldu o.. tüm türkiyede 10 haziranda kapanacak!
erelfb Orjinal Mesajı Yazan: Exotic_Galatasaraylı zuhahaha walla benimde 1 aydan az açıkcası bu sene kalıcaz bütünlemeye falan geliriz herhalde okula beyler üniformayla falan mı gelcez okula ????? evet öyle :D geçen sene edebiyattan girmiştim sınava :D neyse basitti sorular 4 aldım :D
DeNiZ Orjinal Mesajı Yazan: fevzi arkadaşlar size yazık bizim okullar izmirde sizden 15 gün önce kapancak:D böyle bişeyin olması İMKANSIZ,ve bir o kadar da saçma...tüm okullar 10 haziranda kapancak...yok öle mayıstı fayıstı yok...