ZEMİN ÇOK KOYU OLMUŞ DEMİŞ Bİ ARKDAŞ PEKİ DİĞER OYNADIĞIN ZEMİN NASILDI SAÇMA ATARİ OYUNLARINA BENZİYO...YAPTIMIZ ZEMİN ORJİNALE EN YAKIN OLANIYDI HATTA DAHA KOYU YAPICAKTIK AMA YETERLİ GÖRDÜK...HANGİ ATATÜRK STADI DERSENİZ SEKANNLA KAFAMIZDAN BULDUĞUMUZ BİR STAD HAYAL YANİ....