serkann hepiniz çok saolun arkadaşlar yamada sorun yok 2 kere indirim denedik sorunları olanlar bizlre msnden ulaşsınlar
^^kent^^ arkadaşlar bu siteden nasıl download edeceğimi anlatırmısınız..free ve premium diye bişeyler çıkıyo seçenek olarak ama hangisine basarsam basim hiç bişey olmuyor.. :,(
serkann arkadaşım free yazana basacaksın daha sonra en alltta 45-60 saniye kadar beklemeni gösterir süre bittikten sonra oraya tıklayıp indirebilirsin
serkann Orjinal Mesajı Yazan: balyoz Ellerinize sağlık uzun zamandır karlı sahada oynamamıştık. :applause: teşekkürler
oydemir Kardeşlerim küçük bi uyarı yapmak istiyom şu ATATÜRK olimpiyat stadındaki korner bayraklarına hilal ve yıldız koyarsanız sanırım daha gercekci olacak! bide saha zeminindeki kar oranını mümkünse arttirmanızı rica ediorumm...:)
serkann Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Kardeşlerim küçük bi uyarı yapmak istiyom şu ATATÜRK olimpiyat stadındaki korner bayraklarına hilal ve yıldız koyarsanız sanırım daha gercekci olacak! bide saha zeminindeki kar oranını mümkünse arttirmanızı rica ediorumm...:) oktay kardeşim isteklerimi yaparmiyiz bilmiyorum ama çünkü çoğu kişi yükledi onu yinede değiştirirsek bunu belirtiriz....
serkann Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ gerçekten çok güzel olmuş helal olsun eline sağlık eline sağlık değil elinize sağlık :lol: cinah kardeşim ve ben görüşün için çok teşekkür ederim
serkann oktey kardeş saha zeminindeki karı arttırmamamızdaki neden saha görevlileri temizlemeiş gibi olsun diye anladınmı:D;)
oydemir saha zeminini anladımda korner bayraklarındaki yıldız ve hilal neden konmadı bunu anlayabilmiş deilim :( oysa yıldız ve hilal ülke ve milletimizin simgesi malum!