Orjinal Mesajı Yazan: kochisarli1905
Formalar çok güzel olmus ama bende galatasarayin alternatif forma ve antreman formasi ayarlamama ragmen calismiyo neden olabilir?
arkadaş sen büyük bir ihtimalle creation center dan alternatif forma ve antreman formasını ekliyorsundur.
bunları yapman yetmiyor fifa2005 klasörünün içinde config.dat dosyası var bu dosyayı açıp gs nin takım "id" sini 1 yapman gerekiyor.
antreman formasınıda fifa2005/data/cmn/ klasörünün içinde meta.db dosyası var bu dosyayı aıp yine gs nin "id" sini yazman gerekiyor,
detaylı bilgi için
gokhan_sarrafgil@hotmail.com adresinde bana ulaşabilirsin