Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras
birkaç yeni formalar ekledim, 1. sayfada
çok başaralı olmuş formalar, kusur bulmakta zorlanıyorum:D özellikle Beyaz formanın yapımında çok iyi uğraşmışsın çünkü bence en güzel forma beyaz forma. Siyah formada çizimler güzel. Kaleci formasını yapmak zaten zor ama iyi iş çıkarmışsın, sadece vücüt parçalarındaki o garip çizgilerin köşeleri biraz kaba duruyor. Diğer düşüncülereimi biliyorsun zaten... tebrikler! Başarıların devamını dileriz!