Garnett_ManiaC Haftaya bizim okul takımı maçları başlıyo.Mağlum Klüp takımımız elendi.Bari okul takmıla maçlara çıkıoz.Hiç okul takımında bahar turnuvası galiba bu turnuvanın adı oynayacak olan varmı??