murtiyeni arkadaşlar yaşlarınıza bakıyorumda çoğumuz 14-15 yaş civarındayız bu yılki yıldız maçlarında oynayanınız var mı veya gruplara gidecek olan bu konuya genç basketçilerde cevap verebilir yani şuan aramızda bi kulüpte oynayan var mı
murtiyeni beyler maçlarda başınızdan geçen garip olay var mı veya rezil olduğunuz falan bide yıldızlarda türkiye finali hangi ilde olcak
Garnett_ManiaC Bnm oldu wala bism takımın pivotları hepsi 5 faulden atılınca ben pivot oynadım 1.75 boyla son periyotta ve İtü'nün pivotu bu ligin en iyi pivotlarından biridir en azından benim oynadığım takımlar arasında ondn iyisini görmedim.Hatta adı eyüp kendisinin boyu 2.06 civarı kilosu ise 120 fln yane zach randolph umsu bişey şutu fln da fena deil onu savunmak zorunda kalmıştım bir periyot boyunca.Çok garipti gerçekten.
ThEQueSTioN gençlerde antalya galiba ama yıldızları bilmiyorum .. ben gençlerde oynuyorum .. geçen sene bi maçtan önce ısınmalarda smaç basıcam diye sakatlandım :D ve maçta oynayamadım ve yenildik :(
ThEQueSTioN bide maçta karşı takımın oyuncusu teknik faul alınca sinirlenip beni herkesin önünde dövmüştü :( ... polis falan zor kurtulduk bide adam pivot ben pg ...
koberk bende okul takımındayım.benim hiç ilginç olay geçmedi .sadece bi maç orta sahadan içeri kat yapan takım arkadaşıma pas verdim ,o anda da iki tane rakip birbiriyle çarpıştı topu alcaz diye.sonra diğeri sakatlandı bi daha oynayamdı.. :applause:
b2k bende oynuyorum tuborgdan 61 sayı farkyedik.komik olaysa ilk macımızdı arkadasım hücüm riboundunu aldı sonra baktık adam heyecandan kendi potasına dogru kosmaya basladı hakemler bagırdı duymadı allahtan bizim guard önüne gectide durdu.görcektini komediyi.
kartalako ben ilkokuldayken lisansları kaybetmiştik ve elenmiştik.çok garipti birdilekçe ve 40 milyon yolladık ama fayda etmedi...
ismet_nash bende takımdayım idmanocağı reklam gibi olacak ama olsun trabzon dayım üçgündür maçlarımız vardı RİZE DE ama biz gençlerle oynadık bizden 3-4 yaş büyüklerle bizim asıl maçlarımız nisan 17 de başlıyo onlara hazırlık olsun diye hocamız gençlerle oynattı.....Adamların hepsi hayvan gibi bir tek biz cılız kaldık ama bir maç kazandık 2 maç yenildik.yıldızlar maçaları kendi evimizde trabzonda yani geçiy vermicez :) TRABZON A GELEN VARMI??????????
murtiyeni bende yıldız olmama rağmen 4 gündür erzincanda yapılan gençler turnuvasındaydık bizim yıldız yturnuvasıda erzurumda 18 nisanda bakalım ne olcak bide bizim takımda herkes 90 doğumlu çünkü 89'ların oynamayacak biliyoduk
ThEQueSTioN 89 oynuyo yıldızlarda ....... bizde bugün döndük maçlardan .. 2 maç kazandık 1 maçı son anda kaybettik ... yani gruptan çıkamadık . :(
foreverkg ben de gençlerde oynuodum ama ben ısrarla pg olduumu iddia etmeme rağmen hocanın beni pivot oynatmaya çalışması üzerine defolup gittim takımdan