hnc **Walla bende speed fan die bi program war 50derecede yangın işareti verio :) ben bile kaliteli bir fan almayı düşünürken senin ikitane alman lazım :cokkomik: :cokkomik: bence yukardaki linkten kaliteli bitane fan seç sen**
frankly dostum tek yapman gereken işlemcini yeteri kadar soğutacak bir fan alman..artık 2-3 tanemi olur bilmem
goti owrdriveyi kapat kitlenmiyo .fan almakta sana kalmış aynı sorun bendedevardı düzeldiekran kartı 70 dereceye bile çıkmıştı artık max 58 de duruyo..oyunlarda tabi bu..xp kullanıcısıysan bu kitlenmeyi owerdrive aktive edilmiş bi karttan olması olası..ram sayını yüksek tut 1024 örneğin yeni nesil oyunlarda ekran kartının yükünü dfe hafifletir.dediim gibi fanda alabilir.ve diğerlerini sorun etmezsin ok
Hami(10) Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) İşlemci fanının olmaması diye bişey olmamaz muhakkak vardır görmemişsindir.Sadece oyunlarda takılıyorsa ati tray toolsu kur ve ekran kartının ordaki hızlarını söyle en basitinden sağ tıkla masaüstünde özellikler -ayarlar-gelişmiş overdrive orada overdrive düzeyi yazar oradaki rakamı söyle bazen kartların hızlarıyla oynanmış olabiliyor ve buda ısınmadan dolayı pc yi kilitler belkide farkında olmadan overdrive denilen hız arttırımını tıklayarak farkında olmadan yapmış olabilirsin oda olmassa bakır fanlar var 15 milyona bi alıp dene artık şu son 2-3 mesajı okumayı bırakın 1 sayfa önce söyledim ben.Lak diye sormayın aklınıza ilk geleni ;)
goti sanırım ya sen en eski driver i kullanıyosun yada bu değilse sorun owerdrivenin olmayışı demek çok hazin bir olgu zira üretici firma kazığı yamişsin demektir.yani kartın a serisi bir 9600 pro nun owrclck yapılarak xt moduna sokulup piyasaya sürülmüş hali ki gerçek 9600 xtlerden mahrum kalan taknolojik yanları vardırki gerçekten 9600 xt değildir ama muhtemelen sen son sürücüyü yüklememişsin. www.ati.com dan yükle
gok90 1-cataliyst control center - ati kontrol panels i - ati hidravision yükledim cataliyst control center ve ati kontrol panels de şöyle bi hata verdi -zero diplay service error- ama yüklemeyi bitirdi(ikisinde de)
muzzy..! Arkadaşlar bana kasa fanı ayrıca AMD Athlon XP için işlemci fanı lazım. 2 kasa 1 işlemci fanı ama sessiz ve etkili olacak fiyatı da makul olacak.
gok90 Orjinal Mesajı Yazan: goti sanırım ya sen en eski driver i kullanıyosun yada bu değilse sorun owerdrivenin olmayışı demek çok hazin bir olgu zira üretici firma kazığı yamişsin demektir.yani kartın a serisi bir 9600 pro nun owrclck yapılarak xt moduna sokulup piyasaya sürülmüş hali ki gerçek 9600 xtlerden mahrum kalan taknolojik yanları vardırki gerçekten 9600 xt değildir ama muhtemelen sen son sürücüyü yüklememişsin. www.ati.com dan yükle yav peki şimdi ben ekran kartımın gerçek 9600 XT olup olmadığını nereden anlayacağım? (son sürücüyü yükledim)