sorunun buyuk ıhtımal cpu sıcaklıgından kaynaklanıyor overclock yapmadıysan box fan yeterlı sogutmayı saglar speedfan programı sana cpu hd anakart sıcaklıgını gosterır yınede saglıklı bı sıstem ıcın atx yada bigtower kasa kullan çelık yada alüminyum, kasa fanlarıyla duzgun hava akımı sagla, zalman cpu sogutucu (benım tavsıyem), islemci ıle sogutucuyu arasında Arctic Silver 5 termik macun kullan sistemde 3-15 derece dusus saglarsın imzamdaki sistem max cpu 44 mb 33 hd 33 derece :applause: