**BOTAŞ yenilgiye üzüldü.. **
Ligde son karşılaşmayı deplasmanda Burhaniye Belediyespor ile yapan ve tek sayıyla yenilen BOTAŞ Spor'da moraller bozuk.. Genel Menajer Abdullah Kutlu, "Şaibesiz bir maçtı ama basit hatalarla kaybettik" dedi..
BOTAŞ Spor Genel Menajeri Abdullah Kutlu yaptığı açıklamada, küme düşme potasında bulunan Burhaniye Belediyespor'un kendilerine iyi direndiğini, saha ve seyirci avantajını iyi değerlendirdiğini belirterek, ''Şaibeye yer bırakmayacak şekilde mücadele ettik. Ancak, son saniyelerde basit hatadan dolayı 79-78 yenildik'' dedi.
Burhaniyespor'un bu sonuçla ligdeki konumunu koruduğunu belirten Kutlu, şunları söyledi:
''Maçın zor geçeceğini biliyorduk. Çünkü, rakibimiz, Galatasaray ve Orim Camspor ile küme düşme hattındaydı. Ligden 2 takım düşecekti. Burhaniyespor kalmayı başardı. Maç boyunca bazen biz, bazen de onlar öne geçti. Gerçekten kıran kırana zevkli bir maç oldu. Son saniyelerde Tülay'a yapılan faulden kazandığımız 2 serbest atışı sayıya çeviremeyince sahadan yenik ayrıldık. BOTAŞ Spor, bayanlar basketbolde 20 yıldır bir marka. Bizler de BOTAŞ Spor'a yakışacak şekilde, hiçbir şaibeye yer bırakmadan mücadele ettik. Bu konuda çok huzurluyuz. Elbette kazanmamız bizi daha mutlu ederdi. Bizim için bu sezon lig bitti. İlk 8 takım arasına kalamadığımız için Play-Off Grubu'na katılamıyoruz.''
Kutlu, yeni sezon hazırlıklarına zaman geçirmeden başlayacaklarını da sözlerine ekledi.
---
BOTAŞ Spor, Bu şekilde bir açıklama yapma ihtiyacı hissetmiş...