Orjinal Mesajı Yazan: HotSauce18
sırf galatasaryın 100. yılı diye futbola döndü herkes yönetim diğer spor dallarını unuttu son maçlara doğru taraftarı davet etsen ne olur iş işten geçmiş fener ve beşiktaşın salonları tıklım tıklımken galatasaray sadece derbi maçlarda gösteriyodu kendini.
Offf... Galatasaray Kümede kalmaya, Beşiktaş ve fenerbahçe ise Şampiyonluğa oynadıklarından dolayı basında bu takımlar ön planda ( Beşiktaş ve fenerbahçe ); Bu yüzden de Galatasaray maçlarına taraftar gitmediğini düşünerek, böyle yorumlar yapıyorsunuz; ama yorum yaparken araştırıp yaparsanız daha gerçekçi şeyler yazarsınız. Galatasaray Taraftarı; Yönetimin isteğiyle maçlara gitmiyor, sene başında da gidiyordu; umutların tükendiği son maçta da gitti.
@Overkill
Galatasaray'ın Bütçesi mağlum... Bu yüzden de Futbol'a yani, En çok kar getirebilecek spora yatırım yaptılar, "Doğru mu?" diye sorarsanız, bence kesinlikle değil, ama artık yapacak birşey yok. Galatasaray'ın Erkek ve Bayan Basketbol Takımlarına Bütçe ayrılamıyorsa, En azından sponsor bulabilirlerdi, ama bulmadılar. Tofaş gibi yapabilirlerdi, O zamanda taraftardan gelecek tepkilerden korktular. Ama birinden birini yapsalardı, bu durumdan iyi olurdu bence...