masterran Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Alkollü içeceklerde asit yokmu ? felsefik bi yaklaşım tabii bu da :)
Pizarro wallaha bende bakkalda hangisi elime alırsam onu içerim ama genelde cocacola yada turka :d pepsi bende açayıp gaz yapıyo
masterran Orjinal Mesajı Yazan: NORTON ULUDAG GAZOZ BASKASI ... ne demek bu arkadaşım ya, düzgün yazalım :)
blueeda pepsinin tadı iğrenç bence,cola turkanın tadı aynı coca colayla ama taklitmiş gibi geliyo o yüzden sadece coca cola..
46 Maras keşke burda marketlerde Cola Turka satılsa. satılmıyor ki alalım. tatilde Türkiye'de her zaman Cola Turka içerim, üstelik Coca Cola'dan çok daha ucuz. Normalde hiç asitli içmem, ama Türkiye'de nedense bir günde 2,5 litrelik Cola Turka tüketiriz.
vicdone Cola-Turka içerim. CocaColayı başkası getirmedikçe içmem.Amerika malı kullanmamak için lezzet aramam zate cola-turkanın da tadı gayet iyi.