Ya arkadaşlar o kadar ülker reklam yaptı etti, milliyetçilik duygularımızdan yararlandı türk malıdır falandır feşmekandır....bendensinli reklamlarıyla baydı maydı bi süre sonra....
herneyse, işin özü herkes gibi bende zamanında o gazla hep colaturka içmeye başlamıştım....sonra baktım ki markette falan elim ister istemez cocacola'ya gidiyo, ne ayaktır dedim....o olmazsa pepsi'ye gidiyo....
evet işin kısası nedir ne ayaktır....sizin durumunuz nedir, cocacola takılanlardanmısınız yoksa turkacılardan mı???ya da pepsi mi?? bi sıralama yapsın herkes.....böyle küçük bi anket, scn "ne kola" içiyo :confused: gibilerinden olur, hoş olur kanımca, bakarsınız herkesi turka'cı yapan bir çıkar :rolleyes:
saygılar...