***KORS@N***,
Hah işte, baştan beri bahsettiğim yere geldik. Bak 67.66'lar iyi baya, evet, ama ben yeni teknolojilerden faydalansın diye bi de 73.00'ı deneyeyim dedim, o da iyi sonuç verdi. Yani bu işin " 2+ 2 = 4 "ü yok.. Farklı şeylerden beklemediğin sonuçlar alabiliyosun. Ben bu tür soruların ardı arkası kesilmediği için bir daha böyle konuşmak zorunda kaldım. Amacım baştan savmak değildi, arkadaşım. Teşekkürler..
avor
Neden düşük seçenekler sunarlar ? Çünkü, kimisi bu sürücüleri performans yani hız için ister.. Kimisi de yüksek seçenekleri ister ki ekran kartının nimetlerinden sonuna kadar faydalanılsın ister, çünkü ekran kartı iyi bir modeldir.. Denemelerini aktardığın için çok teşekkürler. Sadece ben bişiler kanıtlamaya çalışmamış oluyorum böylece..
Her deneyen arkadaşın izlenimlerini, yapabilirlerse "Önce - Sonra" şeklindeki FPS ölçümlerini aktarmalarını bekliyoruz. İşlem oldukça basit : FRAPS ( www.fraps.com ) programını indiriyoruz ve kurup çalıştırıyoruz. Bir oyuna girip sol veya sağ üst köşedeki rakamları takip ediyoruz. Ortalama bir değer not ediyoruz bir kenara. Sonra elimizdeki sürücüleri kaldırıp, bu özel sürücüleri yükledikten sonra yine aynı oyunlarda o sayıları takip edip aradaki ortalama değişmeleri not ediyoruz.
İyi oyunlar ;)