Tabiki olayları gördükçe içim acıdı ve daha kötüsü bu olay ister istemez bizdeki kürt düşmanlığını arttırdı. Türkiye gayriresmi olarak bölünmeye başlıyor. Kürtlerdeki Türkiye düşmanlığı, Türklerdeki kürt düşmanlığı gittikçe artıyor. Ve daha kötüsü Kürtler bu gösterilerle güç gösterisi yapmaya çalışıyorlar ve bunu yaparken muhakkak birşeye güvenerek yapıyorlar! Burada bize düşen birlik olmak, şu son zamanlarda bayrak olayından sonra yavaş yavaş birliğimizi gösterdik bunun devam edeceğini umuyorum. Ama siz "burada bu konunun altında bile" birbirinize düşerseniz bu vatanımızı bölmeye çalışanların işini kolaylaştırır.
Ama yinede söylemeden geçemeyeceğim. Bu topraklarda bizim insanlarımız birçok ülkenin protesto amacıyla bayrağını yaktı. Şimdide "Türk ve Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmayan veya olduğunu düşünmeyen" bir grup insan bizim bayrağımızı, Türk bayrağını yaktı. Düşman ülkenin bayrağını bile yerden kaldırtan bir liderin ülkesinin vatandaşları olarak keşke bayrak yakmaya zamanında bu kadar iltimas göstermeseydik, bu kadar alışmasaydık. .