Türk bayrağına ve Türk vatandaşlarına faşist diyorlar!! Bizi Nazilere benzetiyorlar! Türkiye'de Türk yok diyorlar!
Bu insanlar ilkel ve eğitimsiz olmasalardı yazdıklarına daha çok sinirlenirdim. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olduğunu benimseyen ve Türk olmayı kabul eden herkez Türk'dür, o zaman ne Kürd'ü ne laz'ı ne AZerisi ne Gürcüsü ne Ermenisi ne Çerkezi, hiçbirşey fark etmez. Bunlar kendi ülkelerine sahip olmak isteyen cahil vatan hainleri. Bu adamların hepsini bulup sınır dışı edeceksin. Hatta Türkiye'den bu tip insanların atılması ülkenin yararına! Hepimiz farklı etnik guruplardan olabiliriz, ama kısaca Türk'üz , Türk olmak bir düşünce, bir yaşam tarzı, ve tabi belirli bir ceoğrafyadan geliyor olmak.