abi var ya tam diablo'luk ses.....bence diablo 3 çıkınca bi act'e de bu sesleri koysunlar arka fona, cehennem misali...hatta tam diablo çıkarken, "even death can not save you from me" o lafı derken arkaya koysunlar...du ben blizzard'a bi mail atayım :)