TWISTER Ruslar fay hattından gelen kırılma seslerini kaydetmişler... belki inanması güç ama sesler milyonlarca insanın çığlığını andırıyor... devamı için: http://www.ravda.net/include.php?path=content/download.php&contentid=1426&PHPKITSID=5800f6670a62f52264f26112f79af7d5
JustRelax **Durun yaw.. Bu geçen senede verildi.. Arada birisi Türkçe olarak bağırıyodu.. Pastaaa ydı galiba :cokkomik: .. Tamamen sallama bi şey bu..**
HellscreaM Buldum Benncede orda pasta denmiyor hasta deniyor...:) Yalnız Bir cok bilim adamı bu yuzden işini bırakıyormus..."hahahhahah" derim ben buna... :) :D
46 Maras resmen korkutmak icin iste. fay hatlarinin hareket sesleri olabilir, belkide tamamen kendileri yapmislardir sesleri. cunku hersey daima harekettedir
WONT Televizyonda Bizim türkiyeden salak bir herif'de çıkıp bunlar Cinlerin sesi demezmi. Biz arkadaşlarla koptuk yav... Biz arkadaşlar kendimiz daha iyisini yapmıştık mixle felan...
SoniC bu gerçekse olabilir? belki yerin dibi cehennemdir :D ve insanlar ölünce orda cehenneme gidenleris sesi geliyodur :D gerçekse korkulur valla :rolleyes:
Aricci kABIR AZABI DENEN BIRSEY VAR...KABIR AZABI CEKEN INSANLAR OLMASIN.. ALLAH DILEDIGINI YAPAR...BOYLE BIRSEYE INANMASI COK ZOR AMA NEDEN GERCEK OLMASIN KI?ALLAH DILERSE INSANLARA BOYLE SEYLERI DUYDURAMAZ MI?
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras olm olacak is mi. gidelim o zaman cehennemdeki insanlari kurtaralim:D düsünsene itfaiye bi girio haddee cekilin len :cokkomik: