Orjinal Mesajı Yazan: tottibattu
hıı sendemi şu yaşa takılan molotonlardansın...burda yaş değil fm bilgisi becerisi konuşulur hatırlatıyım dostum...Senin fm bilginde yazdığın ılk 11 den belli zaten,,hadi sana yol...
Burada senin bilgini tartışan yok güzel kardeşim. Zaten böyle bir takıntım olsa, genellikle 10-20 yaş arası genç arkadaşlarımın olduğu bu forumda sizden yardım istemezdim. Mesela Champion77 kardeşim bu konuda ne kadar bilinçli olduğumu bilir. Kendisinden çok yardım aldım bir kaç gündür. Sonuçta benim üzerinde durduğum karşılıklı saygı-ya ne kadar özen gösterdiğimiz...