Genghis_Khan Merhaba Arkadaşlar. Aşağıda 2010/2011 sezonuda oynadığım kadromu yazdım. Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum. Eğer sizin düşündüğünüz göndermem ve almam gereken oyuncuları yazarsanız sevinirim. Takım: Galatasaray Taktik: 4-4-2 Diablo GK- Lastuvka DR- Fatih Sonkaya DL- Jose Julian De La Cuesta DC- Betao DC- Orhan Ak DMC- Javier Mascherano MR- Yasin Karaça ML- Ewerthon AMC- Andres D'Alessandro FC- Necati FC- Cacau Önemli yedekler Aykut Erçetin Song Cihan Haspolatlı Gökdeniz Shinji Ono Yıldıray Baştürk Freddy Adu Cafercan Ali Öztürk Valeryi Bojinov Sezon sonu gelecekler Kim Kallström Tuncay Şanlı
vince15 Bu ne abi takımda 11 yabancı var nasıl oluyo ben anlamadım 2010 a gelince yabancı kuralı mı kalkıyo!?
Genghis_Khan Orjinal Mesajı Yazan: vince15 Bu ne abi takımda 11 yabancı var nasıl oluyo ben anlamadım 2010 a gelince yabancı kuralı mı kalkıyo!? Çoğu ikinci vatandaşlığa geçti. Kimi belli bir süre oynadığı için, kimi de offer trial hilesi ile..
Genghis_Khan Orjinal Mesajı Yazan: tottibattu 2.ligte başarılar diyorum... Neden öyle söyledin ki... gerekçelerin neler . bilmek isterim.
tottibattu gerekçelerim oyuncu seçimin...yedeklerin daha iyi..defansın zayıf,,,, orta saha daha zayıf,,,forwet fena diil
Genghis_Khan Orjinal Mesajı Yazan: tottibattu gerekçelerim oyuncu seçimin...yedeklerin daha iyi..defansın zayıf,,,, orta saha daha zayıf,,,forwet fena diil önerilerini de yazarsan memnun olurum. Yoksa Meclisteki muhalefet partilerinden farkın kalmaz. (Eleştir ama çözüm önerisi getirme...)
RubenMartin bence fena kadro değil ama defansa takviye lazım.. Hala orhan ak fatih sonkaya falan.. De La Cuesta çok iyidir ama...
Genghis_Khan Orjinal Mesajı Yazan: Ribery bencede yedeklerin daha iyi.. O halde bu oyunculardan sizin 11 i yazın. belki faydası olur bana
Intimate_and_Freedom hocam insan freddy guarini almazmi ya dmc ye adamin gizli uzaktan sut ozelligi 40 dusun yani.
tottibattu Orjinal Mesajı Yazan: Genghis_Khan önerilerini de yazarsan memnun olurum. Yoksa Meclisteki muhalefet partilerinden farkın kalmaz. (Eleştir ama çözüm önerisi getirme...) önerileri sen bulcan koçum...Ben sana söyledikten sonra ne zevk alcaksın ki,,hazıra konma akparti gibi...çalışş çok çalışş..
ADRİANO63 BENCEDE ARKADASLAR HAKLI SAVUNMANA BİRAZ DAHA TAKVİYE LAZIM FORVETE DE KALİTELİ BİR YABANCI ALIRSAN BU İS TAMAMDIR YEDEKLERİDE İLK 11 E ALIRSAN DAHA SÜPER OLUR BENCE BASARILAR DİLERİM..
Genghis_Khan Orjinal Mesajı Yazan: tottibattu önerileri sen bulcan koçum...Ben sana söyledikten sonra ne zevk alcaksın ki,,hazıra konma akparti gibi...çalışş çok çalışş.. Lütfen cevap yazarken profile bakalım ve kullanacağımız hitap kelimelerini ona göre seçelim!!! Genghis_Khan-yaş 26 ......Tottibatu-yaş 20 ........................-__ ........................+ 6
Mr. CK hile yaparak ne zevk alıyosun anlamadım şahsen hayatımda hiç cm ve fm serilerinde hiç hile yapmadım trial hilesinden de nefret ederim
tottibattu Orjinal Mesajı Yazan: Genghis_Khan Lütfen cevap yazarken profile bakalım ve kullanacağımız hitap kelimelerini ona göre seçelim!!! Genghis_Khan-yaş 26 ......Tottibatu-yaş 20 ........................-__ ........................+ 6 hıı sendemi şu yaşa takılan molotonlardansın...burda yaş değil fm bilgisi becerisi konuşulur hatırlatıyım dostum...Senin fm bilginde yazdığın ılk 11 den belli zaten,,hadi sana yol...