vallaha ben türkiyeden 3 ligi birden seçtim bunlardan da sadece 1. ligleri seçtim hiç yavaşlamıyo italya , ingiltere , fransa , almanya , hollanda , portekiz , brezilya , ispanya gerçektende normal hızla oynuyo yani ram im ise 384 mb ekran kartım 128 mb geforce mx 4000 ve pentium 4 1,70 Ghz ama yazdıklarınız beni şaşırttı doğrusu :gol: :type: