R@PP€R Valla yükli diil, hatta bugün sabah TSL yüklüydü, sildim, tekrar yükledim fifayı, 2 saat bekledim ama tam maç yapacakken çıkıyor :(
Ozan JK yama olursa süper olur fifa artık bilgisayarımda yer kaplayan bir şeyden ötesi değildi olsa da oynasak.Ama arkadaşlar bide şu var scn 'nin download linklerinden hiçbirşey indiremiyoz nasıl olacak? :confused: