Orjinal Mesajı Yazan: İsildur
Verilen linkteki crack v5.0 içindir.
crack 5.0 icin tamam anladım ama 5.0.0.1 yamasını olmayıncada i.ş gibi harfler garip cıkıyo 5.0.0.1 yamasını kuruncada o crackle calısmıyo daemon tools ilede oyun emulator hatsı weriyo noolur bi yrdım!!!!! :icon_cry: