Arkadaşlar cm.bwt adlı dosyayı buldum. Ayrıca zorda olsa cm.bwı ve cm.bwa dosyalarınıda indirdim. Anlattığınız şekilde yazdım cdye. Sonra daemon toolsda sanal cd de yarattım. İçinede aldı. Sorunsuz. Sonra oyunu çalıştırmak istediğimde gene cd istiyor. Hemde CDRW hemde normal CD rom sürücülerinde denedim. Ama olmadı. Ama bir şey dikkatimi çekti. Yazdığım cd içeriğine bakmak istediğimde cdnin içeriğini bir türlü göremedim. Windows "cd bozulmuş yada belirtilen aygıttan okuyamıyor" tarzında bir hata veriyor. Sorunu umarım anlatabilmişimdir. Lütfen yardımcı olabilirmisiniz. Şimdiden teşekkürler. saygılar