arkadaşlar kornerden gol atmayı falso tuşu ile mi yoksa sağ sol tuşu ile mi atıyorsunuz
ben arada sırada kornerden deniyorum ama sağ sol tuşuna basıp
gol atamadım ama 2 3 kere arka direkten 2 3 kere de üst direkten geri döndü
ama şunu da belirteyim
frikiklerde hiç affım yoktur başarı yüzdem 90-95 % arası
özelliklede rivaldo ve totti olursa